Ремонт сколів і тріщин лобового скла. Ірпінь

ЦІНА РЕМОНТУ СКОЛІВ І ТРІЩИН НА ЛОБОВОМУ СКЛІ:

РЕМОНТ ЛОБОВОГО СКЛА
Ремонт сколу діаметром до 10 мм 500 грн.
Ремонт сколу діаметром більше 10 мм від 600 грн.
Зупинка тріщини сверлінням  200 грн.
Проклейка тріщини 25-30 грн./см
“Антидощ” для лобового скла  від 500 грн.

В середньому процес ремонту одного сколу займає приблизно 20-30 хвилин, це довзоляє зменшити видимість дефекту до 80%.

Ремонт сколів і тріщин лобового скла – це в першу чергу функціональный ремонт, наслідком чого є – естетический результат.

Скол на стекле Скол на стекле после ремонта Полимеризация после ремонта лобового стекла Скол на стекле перед ремонтом Скол на лобовом стекле после ремонта Скол после ремонта (вид из салона) Ремонт лобового стекла Ремонт лобового стекла (засверливание скола) Ремонт лобового стекла (в скол заливается полимер) Ремонт лобового стекла (в процессе ремонта скола) Ремонт лобового стекла (скол пролит) Ремонт лобового стекла (полимеризация повреждения) Ремонт лобового стекла (полимеризация скола) Ремонт лобового стекла (скол после ремонта) Ремонт лобового стекла Ремонт лобового стекла

Возможно Вам будет интересно:

Химчистка салона авто Ирпень Буча

Химчистка салона авто в Ирпене

Полировка лобового стекла

Полировка лобового стекла

Що таке ремонт лобового автоскла?

Давайте уявимо ситуацію. Їдете Ви по трасі або містом, а перед Вами тягнеться вантажівка. Відповідно, у Вас виникає величезне бажання її обігнати. Але як тільки Ви наблизилися до транспортного засобу, що повільно їде попереду, як почули дзвінкий удар по Вашому автомобілю. Сила удару може бути різною, починаючи від тихого, але різкого дзвону, який Ви мало звернете увагу, закінчуючи потужним ударом, від якого Ви і всі пасажири, що їдуть з Вами, одночасно здригнулися від несподіванки. Швидше за все ви поїдете далі, але можливо навіть зупинитесь на пів хвилини, оглянете автомобіль. Дуже часто Ви нічого відразу не помітите на брудному лобовому склі, сядете в авто та поїдьте далі.

Але наступного дня, сідаючи за кермо, Ви звернете увагу на якийсь незрозумілий відблиск на лобовому склі. Придивившись до нього, Ви побачите тріщину, яка пішла від удару каменю. І під час руху Ви помічаєте, що вона повзе з кожним кілометром усе далі.

Що потрібно робити, якщо пішла тріщина на лобовому склі автомобіля?

Насамперед потрібно взяти скотч і повністю заклеїти тріщину. Це потрібно для того, щоб у тріщину або скол не потрапила волога, а тим більше бруд, що ускладнить її подальший ремонт і негативно вплине на результат після ремонту. Потім звернутися до найближчого авто сервісу, де відповідні спеціалісти виконають ремонт відповідно до технології з використанням необхідних спецзасобів .

Найвразливіші зони на лобовому склі.

1) Зона шовкографії (чорне обрамлення навколо лобового скла). Якщо є пошкодження скла на шовкографії або на відстані 10-20 см від неї, навіть якщо це мікроскол (на вигляд невелика надщербина на склі), то з величезною ймовірністю від цього сколу виповзе тріщина. Спочатку вона дійде до найближчого краю вітрового скла, а далі намагатиметься йти до центру.

2) Нижня частина лобового скла (візуально нижня третина). У цьому місці скло тріскає через різкий перепад температури. Уявімо ситуацію. Зима. Ви прогріли автомобіль та поїхали до супермаркету. Сходили за покупками та повернулися в автомобіль за 30 хвилин. За цей час лобове скло вже давно охололо до вуличної температури. А двигун ще більш-менш теплий. Ви вмикаєте запалювання і що відбувається?! Так як практично у всіх автомобілях при включенні запалювання включаються всі функції, що були включені перед останньою зупинкою то і салонний обігрівач почне автоматично обдувати лобове скло теплим повітрям від двигуна. У цей момент відбувається перепад температури і в секунду утворюється тріщина в нижній частині лобового скла. Зазвичай візуально це відносно пряма тріщина вздовж нижньої частини вздовж торпеди. Або тріщина може піти від нижнього краю скла нагору (у цьому випадку тріщина пішла однозначно від сколу або мікроскола, якого ви раніше не помічали.

Чи варто ремонтувати лобове скло? І яка ціна ремонту автоскла в Ірпені та Бучі?

Існує логічне правило, якщо ціна ремонту лобового скла становить 30-50% вартості самого скла, то робити ремонт немає ніякого сенсу. Наприклад, якщо у Вас авто вітчизняного виробництва, то лобове скло Вам коштуватиме близько 1000 грн, якщо ж у вас іномарка, тоді потрібно бути готовим до того, що недорогі другосортні аналоги коштують від 2 тис. грн до 5 тис. грн за якісне брендове скло для середньобюджетного автомобіля, навіть не кажучи про автомобілі класом вище. До того ж треба враховувати, що крім вартості самого скла виникають ще додаткові витрати та незручності, а це:

  • виїзд майстра;
  • новий ущільнювальний молдинг 350-700грн;
  • демонтаж-монтаж;
  • при необхідності відновлення пройому та інші роботи майстра;
  • необхідність залишити автомобіль у стані абсолютної нерухомості;
  • не рідне  скло на автомобілі.

Виходячи з усього вищесказаного, ремонт скла це дуже непогана альтернатива. Отже, уявімо у Вас скол і тріщина 35 см. Вважаємо: пролити скол коштує щонайменше 400 грн якщо він маленький; зупинка тріщини коштує 100 грн.; пролити 1 см тріщини в середньому коштує 20 грн, а якщо 35 см помножити на 20 грн, виходить 70 грн; тепер підсумовуємо 400+100+700=1200 грн. Сухі розрахунки показують нам об’єктивну реальність – чим швидше буде проведений ремонт автоскла, тим він доцільніший і вигідніший для автовласника, тому що ситуація, яку ми змоделювали вище, становить приблизно 25% вартості нового скла, що є очевидним плюсом з багатьох точок зору. Звичайно ж не варто чекати дива, тріщина залишиться і ймовірність, що вона знову піде далі залишається ймовірною, але при своєчасному зверненні до майстра ваші шанси суттєво підвищуються.

Якщо прийняти до уваги той факт, що на дорогах багато автомобілів американского походження то і скло для них може бути американським (що може бути досить дорого), або за наявності китайською альтернативою, що ставить власника перед не простим вибором, тому ремонт може бути непоганою спробою вийти зі скрутного положення.

Почему лобовое стекло трескается, а не крошится?

В автомобилестроении используется два вида стекла – это каленые стекла и триплекс. Несколько слов о каждом виде. Каленые стекла устанавливаются по бокам и сзади. Почему? При ДТП каленое стекло крошится на маленькие осколки. При этом наносится минимальное повреждение водителю и пассажирам. В данном случае для большей безопасности стоит окна затонировать, чтобы стекло, раскрошившись, осталось на своем месте. Но сейчас не об этом. А что тогда триплекс? В начале истории автомобилестроения на лобовое устанавливалось обычное стекло. При даже не больших ДТП все заканчивалось летальным исходом, т.к. обычное стекло выполняло роль лезвия, когда разбивалось. И на тот момент один ученый придумал многослойное стекло. Что это такое? Стекло вида триплекс состоит из двух стекол (одно внутреннее и одно наружное) и прозрачной полиуретановой прослойкой между ними. Во первых, стекло стало намного прочнее – его очень тяжело разбить. Во вторых, при ДТП стекло удерживалось в своем положении.

Почему стекла сейчас вклеивают, а раньше фиксировали уплотнительной резиной?

За счет своей прочности и метода вклеивания, лобовое стекло повышает жесткость кузова до 30% и выполняет важную роль поглощения кинетической энергии при лобовых столкновениях.

(этот текст является авторским и запрещен для копирования)